Gå igenom tusentals sidor offentlig upphandling på några sekunder
Tender är tillägget som tar ditt Smart till nästa nivå!
AI läser, analyserar och sammanfattar hundratals upphandlingsdokument på nolltid. Du sparar tid och ökar dina chanser att vinna rätt upphandling.
Redo att användas direkt via Smart
Vad är Smart Tender?
Smart Tender är en bevakningstjänst som kompletterar ditt Smart och gör det enklare än någonsin att hitta, förstå och agera på rätt upphandlingar.
Entreprenörer kan jobba 10x smartare. Med Smart Tender ser du direkt vilka upphandlingar som är värda att lägga tid på. Spara timmar, undvik kostsamma misstag och fokusera bara på de upphandlingar som du faktiskt har chans att vinna.
Leverantörer använder Smart Tender för att se var deras produkter är föreskrivna, vem som bygger, vem som vann och vilka aktörer de bör kontakta. Ett nytt, smart sätt att arbeta som kan få raketfart på försäljningen.
Varför Smart Tender?
Att svara på en upphandling är både tidskrävande och kostsamt. Men trots allt jobb kan allt falla – bara för att ett krav missas.
Med Smart Tender kan du vara säker på att det inte händer.
Vårt verktyg skannar automatiskt igenom allt upphandlingsunderlag med hjälp av AI och visar dig direkt om du har vad som krävs för att svara på upphandlingen.
Snabbt, konkret och relevant:
- Se direkt om en upphandling är värd att lägga tid på.
- Identifiera krav, kvalifikationer och budgetramar.
- Sök på ditt företag, dina produkter eller dina konkurrenter och se var ni (eller de) är föreskrivna.
- Hitta arkitekter, konsulter och entreprenörer.
- Samarbeta smidigt med teamet. Dela insikter, upphandlingar och beslut på ett ställe.
Förenklar ditt dagliga arbete
- Förstärker projektinformationen
Vi samlar in all data kring upphandlingen och ger dig en snabb överblick över det viktigaste du behöver veta. - Krav och kvalifikationer
Tydlig överblick utan att du behöver leta igenom alla dokument. - Budget och omfattning
Förstå storleken på upphandlingen direkt. - Kontaktpersoner och roller
Se vilka aktörer som är involverade: entreprenörer, konsulter, arkitekter och leverantörer. - Status och tidslinje
Följ var i processen upphandlingen befinner sig. - Filtrering
Fokusera på relevanta upphandlingar, aktörer och områden. - Notifikationer
Bli notifierad så fort något ändras i din valda bevakning.
Alla upphandlingsdokument är sökbara och helt transparenta. Om du undrar över något är vår AI snabbt där och ger dig svar.
Enklare samarbete i team
Verktyget gör det enkelt att dela insikter, följa arbetet och hålla kommunikationen samlad.
Inget ska missas och inget ska dubbelarbetas. Med Smart Tender förbättras samarbetet med tydlig information som alla ser – i realtid.
Få en genomgång av Smart TenderSmart Tender är en självklar del av vår vardag på Brixly. Vi sparar värdefull tid, stärker vår anbudsstrategi och får en gemensam bild av aktuella uppdrag – något som förenklar det interna samarbetet och ökar vår träffsäkerhet.
Martin Monsén – BRIXLY AB